loading...
منجی موعود
وبلاگ منجی موعود بازدید : 193 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (1)

سلام بر فعالان رزبلاگ

من مدیر یک وبلاگ حرفه ای و صاحب سبک در پرشین بلاگ هستم http://www.monjimoud.persianblog.ir

یک سال است که به صورت تقریبا گسترده مشغول فعالیت هستم، اطلاعات زیادی درباره علم یئو دارم اما با توجه به محدودیت ها و امکانات بسیار کم پرشین بلاگ نتوانستیم به آنجا که باید برسیم حال قصد انتقال مطالب خود به رزبلاگ را دارم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حق در تاریخ 1390/11/01 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

سلام
برای تبادل لینک اومدم.
اگر صلاح دونستید هم به ما سر بزنید هم با هم تبادل لینک کنیم.
یا علی(ع)شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    1

    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 461
  • بازدید کلی : 6,823